Egy rövid gyakorlat a rövidlátáshoz, Gyakorlatok a szemhéj szemével

egy rövid gyakorlat a rövidlátáshoz

egy rövid gyakorlat a rövidlátáshoz mi edzi a látást

A hat szemizom rendszeres edzése szinte hihetetlen eredményt produkál: a szemjógával elkerülhetjük a szem kiszáradását, megőrizhetjük éleslátásunkat, de enyhíthetjük a viszketést, vagy az ilyenkor erősödő pollenallergia kellemetlen tüneteit is. Néhány gyakorlat javíthatja a rövid- és a távol látást is, igaz, ebben nem minden szakértő ért egyet.

Szemtorna – Néhány gyakorlat a jobb látásért

Lássuk az öt mozdulatsort! Egy rövid gyakorlat a rövidlátáshoz Mielőtt bármihez hozzákezdünk: üljünk le törökülésben és lazítsunk.

egy rövid gyakorlat a rövidlátáshoz

Figyeljünk a légzésünkre. Csukjuk be, majd nyissuk ki a szemünket, azután mozgassuk a szemgolyót fel- és le, balra és jobbra.

egy rövid gyakorlat a rövidlátáshoz

Ötször ismételjük a gyakorlatot. Majd szemünk bal alsó sarkától, a jobb felső sarkáig mozgassuk a szemgolyót, azután a jobb alsó sarokból a bal felső sarokba. Ezt is ötször ismételjük.

Papp Júlia, szemész A szemészetben is egyre nagyobb teret hódít a hagyományos orvoslás mellett a természetes, alternatív vagy kiegészítő gyógymód. Utóbbiak közé tartozik a szemerősítő torna, szemjóga is.

Fókuszálás Fogjunk egy tollat a kezünkbe karnyújtásnyira és koncentráljunk a hegyére. Lassan közelítsük a tollat az orrunkhoz, majd újra vigyük távol, úgy, hogy végig a hegyét nézzük. Ezt öt-tízszer ismételjük.

Szemtorna gyakorlatok

A gyakorlat nem csodaszer, de erősíti az izmokat, és javítja a szem összpontosító képességét, konvergenciáját. Fotó: Profimedia — Red Dot 3.

Pihentetés és felfrissülés Csukjuk be a szemünket. Jó erősen dörzsöljük össze a tenyerünket, majd helyezzük a szemünkre.

Szemtorna - Gyakorlatok, amiket bárhol elvégezhet

A meleg hatására megindul a keringés és a könnyképződés, mely megakadályozza a szem kiszáradását, pihenteti és fiatalítja a szemet. Háromszor ismételjük a gyakorlatot. Pislogás Sokszor nem pislogunk eleget, ami a szem kiszáradásához vezet.

a látás dicsekvő javítása a rendszer szerint a látás munkáját befolyásoló tényezők

A következő gyakorlat segít a szem nedvességének biztosításában és egyben erősíti is a szemizmokat. Csukjuk be a szemünket és szorítsuk össze szemhéjunkat három másodpercre, majd hirtelen nyissuk ki.

Pislogjunk néhányat, majd legalább négyszer ismételjük a gyakorlatot.

egy rövid gyakorlat a rövidlátáshoz látás 0 8-0 9 mit jelent

Vigyázzunk, ne túl erősen szorítsuk össze szemhéjunkat! Soha ne dörzsöljük hosszan és erősen a szemünket, mert sérülést okozhatunk, inkább végezzük többször a fenti gyakorlatot.

  • A legtöbb kezelést mi végeztük Magyarországon:
  • Szemtorna gyakorlatok • autosjatekok.co.hu
  • Gyakorlatok a szemhéj szemével - Rövidlátás August
  • Romlik a szemed a monitortól? - Egészség | Femina
  • A látást mozgó tárgyak
  • Egy rövid gyakorlat a rövidlátáshoz felnőtteknél

A puffadt szem orvoslása Alvás közben nem pislogunk, ami a szem túlzott folyadék-visszatartásához, felpuffadáshoz vezethet. Ha erőteljesen pislogunk harminc másodpercen keresztül, így a folyadéktól megszabadul egy rövid gyakorlat a rövidlátáshoz szemünk és megszűnhet a puffadás és egyben tisztul is a szem.

Látásjavító szemjóga – fáradt, túlerőltetett szemekre

A pislogás a fáradt szemnek is jót tesz. Végezzük a gyakorlatokat reggelenként és nem csak frissebbnek fogjuk érezni magunkat, hanem könnyebben is ébredünk. Ha a gyakorlatok közben bármilyen kellemetlenséget tapasztalunk, azonnal hagyjuk abba a gyakorlatot!

Fontos információk